joakimandersson

Alla inlägg under januari 2014

Av kim andersson - 31 januari 2014 14:40

Hej. Alla läsare jag vet att jag inte har bloggat på länge men just nu mår jag piss det händer mycket i mitt liv som är både bra och dåliga men nu ska jag försöka blogga så mycket som jag kan men det ska bli minst ett blogginlägg om dagen men det blir bättre snart och jag har lärt mig att det alltid blir bättre ju äldre man blir den här veckan har jag inte gjort så mycket försökerglömma den ångest som uppstår när jag tänker på alla mina vänner jag har förlorat jag har skrivit en liten text till min bästa kompis han är som en bror för mig han har alltid funnits där för mig och när jag har haft det jobbigt så har jag alltid kunnat prata med honom om det och jag tycker att dagens samhälle är helt jävla galet ingen ska bli kränkt för att man har en dålig uppväxt som gjort att man inte mår bra bara för attt man ser olika ut är man inte sämre en någon annan min bästavän är bisexuell och han är inte sämre för det. Så ni som trycker ner andra psykiskt ni kan sluta med det för det kommer en dag då ni mår dåligt tänk på hur ni skulle må om någon kommer fram och kallar dig för hora eller vad det nu är men texten är såhär.Låt ingen få trycka ner dig, låt ingen få dig att känna dig värdelös eller dålig. Låt ingen få dig att tro att du inte kan klara något, för någon trycker ner en annan människa psykiskt ligger problemet hos den personen som trycker ner inte tvärtom. Du är bra precis som du är, du är en bra människa och det kan ingen ta ifrån dig! Så jag hoppas ni förstår vad ni gör när ni kallar andra för saker skriver kanske mer ikväll saknar er bloggen? skriv till mig på kik jocke.13 och följ mig på instagram jocke1998

Av kim andersson - 9 januari 2014 21:57

Hur vet man om man skiljer sig från resten förutom uttseendet?
Är det att man får människor att lyssna, att gå sin egen väg även fast man vet att många andra inte skulle ta den, är det att slän iväg tre år av sitt liv på något för bara sin egen skull?
Alla vet att dem är unika men hur unika en snö flinga är aldrig den andra lik men det betyder inte att jag ser skillnad på dem.

Av kim andersson - 4 januari 2014 17:58

Tja bloggen vad händer idag var jag med min tjej och hängde på kupolen kommrr lite bilder senare hur mår ni alla läsare älskar er

Av kim andersson - 3 januari 2014 14:16

Tjenare bloggen har inte kunnat blogga så mycket för att jag inte har haft tid att skriva ut om allt som har hänt ska försöka få tid att skriva hörs senare bloggen

Av kim andersson - 2 januari 2014 11:40

Förlåt bloggen att jag inte har hunnit blogga på ett tag men jag ska försöka hinna med bloggen oxå hur mår ni idag då saknar er idag blir det att åka tillbax till behandlingshemmet skriver mer swn älskarer blogg läsare???

Presentation

Jag är en kille på 15år som inte bryr sig om utseende.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards