joakimandersson

Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

dagens samhälle suger!!!

Av kim andersson - 31 januari 2014 14:40

Hej. Alla läsare jag vet att jag inte har bloggat på länge men just nu mår jag piss det händer mycket i mitt liv som är både bra och dåliga men nu ska jag försöka blogga så mycket som jag kan men det ska bli minst ett blogginlägg om dagen men det blir bättre snart och jag har lärt mig att det alltid blir bättre ju äldre man blir den här veckan har jag inte gjort så mycket försökerglömma den ångest som uppstår när jag tänker på alla mina vänner jag har förlorat jag har skrivit en liten text till min bästa kompis han är som en bror för mig han har alltid funnits där för mig och när jag har haft det jobbigt så har jag alltid kunnat prata med honom om det och jag tycker att dagens samhälle är helt jävla galet ingen ska bli kränkt för att man har en dålig uppväxt som gjort att man inte mår bra bara för attt man ser olika ut är man inte sämre en någon annan min bästavän är bisexuell och han är inte sämre för det. Så ni som trycker ner andra psykiskt ni kan sluta med det för det kommer en dag då ni mår dåligt tänk på hur ni skulle må om någon kommer fram och kallar dig för hora eller vad det nu är men texten är såhär.Låt ingen få trycka ner dig, låt ingen få dig att känna dig värdelös eller dålig. Låt ingen få dig att tro att du inte kan klara något, för någon trycker ner en annan människa psykiskt ligger problemet hos den personen som trycker ner inte tvärtom. Du är bra precis som du är, du är en bra människa och det kan ingen ta ifrån dig! Så jag hoppas ni förstår vad ni gör när ni kallar andra för saker skriver kanske mer ikväll saknar er bloggen? skriv till mig på kik jocke.13 och följ mig på instagram jocke1998

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim andersson - 17 augusti 2015 11:10

Jag grät i natt Ty allting kändes så svart Ingen ser mig för den jag är Bitande ångest som ständigt tär Jag skrapar på ytan, vad är det jag ser? En mörk känsla, som flinande mot mig ler En mörk känsla som drar mig ned Funnits så l...

Av kim andersson - 14 augusti 2015 12:53


Hur fort kan man sjunka? Fortare än jag någonsin trodde... Solsken ena dagen, livet kändes äntligen så rätt äntligen så lätt..... Nu bara mörker igen... igen.. Gräver i mitt inre efter sanningen, livrädd för vad jag skall finna Vrider och...

Av kim andersson - 28 april 2014 17:43

Man kämpar sig igenom något som aldrig förr, känslan att gå runt och vara rädd men samtidigt lycklig på samma gång är inte lätt. Vill bara spola tillbaka tiden då allt var perfekt, nu är allt bara kaos, förlåt alla som stått ut att se mig som ni gjor...

Av kim andersson - 1 april 2014 19:51

hej bloggen jag har fullt upp just nu för mitt liv håller på att gå under just nu men jag ska försöka nu ska jag umgås med min mandis kram så länge ...

Av kim andersson - 31 mars 2014 09:30

Att förklara kärlek går inte. men att försöka är givet! Ingen vind kan få oss att falla inte heller något regn, varken en snöstorm eller en tromb. jag ger mig ditt hjärta, och delar från denna stunden mitt liv med dig. du ska veta att du är älskad. t...

Presentation

Jag är en kille på 15år som inte bryr sig om utseende.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards