joakimandersson

Alla inlägg under februari 2014

Av kim andersson - 7 februari 2014 21:57

Jag är den typen av pojkvän som inte är rädd för att göra saker för dig. Vill du att jag shoppar med dig? Jag följer med. Vill du att jag håller din väska? Jag gör det. Vill du att jag plattar ditt hår? Jag fixar det. Vill du göra saker som du gillar? Cool. Vill du inte ha något för din födelsedag? Jag bryr mig inte, jag fixar något som du gillar. Vill du inte att jag köper något till dig? Jag kommer ändå att göra det. Är du sugen på choklad när du har mens? Svär jag köper för din skull. Har du ont i ryggen? Chill, jag masserar dig. Mår du inte bra? Jag lagar något gott till dig. Du är min flickvän. Jag kommer att göra allting för att se dig le.

Av kim andersson - 3 februari 2014 15:57

Hej bloggen idag är det en svår och jobbig dag. Jag har inte varit i skolan och det känns inte så bra. Men jag ska gå till skolan imorrn hoppas ni mår bra älskar er skriver mer ikväll

Av kim andersson - 2 februari 2014 20:33

Hej bloggen nu sitter jag på tåget det känns skit tråkigt att åka tillbax till behandlingshemmet och det är ju inte så mycket att göra åt saken. Jag är lite ledsen men det är ju så när man saknar sin familj älskar dig bloggen!!!????

Av kim andersson - 2 februari 2014 17:13

Tjenare bloggen nu sitter man och väntar på tåget som har en försenat med snart en timme men jag hoppas att tåget kommer snart känner mig lite seg idag jag hoppades på att slippa vänta vill lägga mig ner och sova och jag längtar tills dagen är slut. Men vi hörs senare bloggen puss&kram

Av kim andersson - 2 februari 2014 13:20

God morgon läsare idag ska jag åka tillbax till behandlingshemmet och det är ju inte så kul har varit kul att vara hemma men idag ska vi fira min mammas man som fyller år så hoppas att ni mår bra skriver mer ikväll när jag kommit tillbax? ciao???

Presentation

Jag är en kille på 15år som inte bryr sig om utseende.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards